Pandemia COVID-19 pokazała wiele problemów, a jednym z nich jest nauka zdalna na terenach popegeerowskich. Projekt „Granty PPGR” stawia za cel wyeliminowanie tych ograniczeń poprzez wsparcie rodzin popegeerowskich z dziećmi w zakresie dostępu do sprzętu komputerowego oraz dostępu do internetu.
W ramach udzielonego Gminie Stare Czarnowo grantu zostanie zakupiony sprzęt komputerowy (komputer, laptop lub tablet wraz z oprogramowaniem o wartości do 3,5 tys. zł) dla uczniów, którzy łącznie spełnią następujące warunki udziału w programie:
- dziecko/uczeń pełnoletni zamieszkuje miejscowość, w której funkcjonowało niegdyś zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwo gospodarki rolnej,
- dziecko/uczeń pełnoletni jest członkiem rodziny (krewnym w linii prostej) osoby, która pracowała niegdyś w zlikwidowanym państwowym przedsiębiorstwie gospodarki rolnej (tj. rodzicie, dziadkowie, pradziadkowie/opiekun prawny).
Oświadczenie rodzica/opiekuna prawnego lub pełnoletniego ucznia wraz z informacją o przetwarzaniu danych osobowych i oświadczeniem o wyborze sprzętu komputerowego, należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Stare Czarnowo, ul. Św. Floriana 10, 74-106 Stare Czarnowo, I piętro, do dnia 25 października 2021 r. do godziny 10:00.
Informacji na temat projektu udziela pracownik Urzędu Gminy Stare Czarnowo: Dorota Adamska, tel. 91 485 70 52, e-mail: dadamska@stareczarnowo.pl
Załączniki (do pobrania w sekretariacie Urzędu Gminy Stare Czarnowo):
- Oświadczenie dla rodzica/opiekuna prawnego.
- Oświadczenie ucznia szkoły średniej, który osiągnął pełnoletność.
- Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.
- Oświadczenie o wyborze sprzętu i możliwości zapewnienia usług.
- Lista obrębów i miejscowości na terenie województwa zachodniopomorskiego, w których funkcjonowały Państwowe Gospodarstwa Rolne.