Facebook
sobota, 20 kwietnia 2024 r.
Herb Gminy Stare Czarnowo
Gmina
Stare Czarnowo
Logo Gminy Stare Czarnowo
  • Ścieżka połączy Stare Czarnowo z gminą Gryfino

    Ważna inwestycja rowerowa realizowana będzie w gminie Stare Czarnowo. Ścieżka rowerowa o długości 9 km połączy Stare Czarnowo, Glinną, Kartno, Żelisławiec i gminę Gryfino. Obecnie trwają prace projektowe.

    relacja
  • Miliony na termomodernizację szkoły w Kołbaczu

    Parę lat temu Gmina Stare Czarnowo wyremontowała i zaadaptowała na cele edukacyjne poddasze w Zespole Szkół w Kołbaczu. Dzięki pozyskanemu ostatnio dofinansowaniu ze środków unijnych, placówka przejdzie kolejną modernizację.

    relacja
  • Unijne dofinansowanie na remonty dróg

    Ulice Dębińska w Starym Czarnowie i Okrężna w Żelisławcu zostaną przebudowane. Umowę w tej sprawie podpisali wicemarszałek województwa Rafał Rosiński i wójt gminy Stare Czarnowo Marzena Grzywińska.

    relacja
  • Drogowe inwestycje w Dębinie i w Glinnej

    Pięć ważnych dróg w Dębinie i w Glinnej zostanie przebudowane. Samorząd gminny ze Starego Czarnowo pozyskał na te inwestycje blisko 3,5 mln zł z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.

    relacja
  • Wyjątkowe święto, wyjątkowych osób

    Tradycyjnie bardzo uroczyście obchodzony był w gminie Stare Czarnowo dzień seniora. W tym roku odbył się on w piątek, 10 listopada. Spotkanie miało miejsce w świetlicy wiejskiej w Starym Czarnowie. Uczestnikom zapewniona została moc atrakcji.

    relacja
  • Przebudowa głównej ulicy w Żelewie

    Ważna inwestycja drogowa rozpocznie się w przyszłym roku w Żelewie. Przebudowany zostanie 600-metrowy fragment ulicy Miedwiańskiej. Ponad 800 tys. zł wyniesie dofinansowanie z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.

    relacja

Wójt Gminy Stare Czarnowo ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy - podinspektor w Referacie Inwestycji, Nieruchomości, Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska w Urzędzie Gminy Stare Czarnowo. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 26 czerwca 2018 r. do godz. 11:00.

 

Ogłoszenie nr 3/2018

1. Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie: wyższe,
  2. biegła znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, poczta elektroniczna),
  3. obywatelstwo polskie,
  4. znajomość przepisów ustaw o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz prawo ochrony środowiska,
  5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. prawo jazdy kat. B.

2. Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość przepisów ustaw o samorządzie gminnym i kodeks postępowania administracyjnego,
  2. dyspozycyjność, komunikatywność, samodzielność, dokładność i terminowość.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. prowadzenie spraw z zakresu rolnictwa i ochrony środowiska, w tym:
  • prowadzenie spraw wynikających z ustawy o odpadach,
  • prowadzenie ewidencji przydomowych oczyszczalni ścieków w celu kontroli częstotliwości i sposobu pozbywania się komunalnych osadów ściekowych,
  • likwidacja dzikich wysypisk śmieci.
  1. nadzór nad gospodarką wodną na terenie gminy, w tym:
  • organizowanie robót konserwacyjno-remontowych na wiejskich urządzeniach melioracyjnych,
  • prowadzenie ewidencji urządzeń melioracyjnych oraz wnioskowanie o przeprowadzenie robót melioracyjnych na gruntach, celem utrzymania właściwej gospodarki wodnej.
  1. prowadzenie spraw związanych z programem opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobieganiem bezdomności zwierząt na terenie gminy,
  2. archiwizowanie dokumentów.
  1. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
  1. umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  2. praca w godzinach od 7.30 do 15.30 od poniedziałku do piątku,
  3. stanowisko pracy usytuowane jest w budynku Urzędu Gminy Stare Czarnowo,
  4. kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientami Urzędu,
  5. praca siedząca przy komputerze, wyjazdy w teren.
  1. Wymagane dokumenty:
  1. list motywacyjny,
  2. życiorys [CV] z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, z podaniem danych umożliwiających kontakt z kandydatem [numer telefonu],
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, wg wzoru dostępnego na stronach www.bip.stareczarnowo.pl lub możliwego do pobrania w sekretariacie Urzędu Gminy Stare Czarnowo,
  4. kserokopie świadectw pracy,
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  6. kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  7. kserokopia prawa jazdy,
  8. referencje z dotychczasowych miejsc pracy [jeżeli kandydat takie posiada],
  9. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  10. oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  11. oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych,
  12. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902 ze zm.).
  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV, powinny być własnoręcznie podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902 ze zm.)”.
  2. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wynosi mniej niż 6%.
  3. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Stare Czarnowo, ul. Św. Floriana 10, pokój nr 13 lub drogą pocztową na adres Urząd Gminy Stare Czarnowo, ul. Św. Floriana 10, 74-106 Stare Czarnowo, z dopiskiem: „Dotyczy naboru nr 3/2018”, w terminie do dnia 26 czerwca 2018 r. do godz. 11:00.
  4. Za termin złożenia dokumentów aplikacyjnych przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do Urzędu Gminy Stare Czarnowo.
  5. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Stare Czarnowo po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  6. Po dokonaniu wstępnej analizy dokumentów pod względem formalnym, kandydaci, którzy zakwalifikują się do dalszego etapu naboru zostaną poinformowani telefonicznie o dalszej procedurze postępowania kwalifikacyjnego.
  7. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.stareczarnowo.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Stare Czarnowo (ul. Św. Floriana 10).
  8. Informuje, że Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Stare Czarnowo w sferze prawa pracy jest Wójt Gminy Stare Czarnowo. Szczegółowe informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie internetowej pod adresem: www.stareczarnowo.pl/strona/menu/56_ochrona_danych_osobowych

Dokumenty do pobrania.

 

  • FIO 2023-2024
  • BIP
  • ePUAP2
  • obywatel.gov.pl
  • CEIDG
  • LGD WIR
  • ZGDO
  • mapa gminy
  • plany miejscowe
  • obszary chronione
  • Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków
  • Czyste Powietrze
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Cmentarz w Starym Czarnowie
  • Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych
  • Cyfrowa Gmina
  • RFIL
  • Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg
Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Nie pokazuj więcej tego powiadomienia