Facebook
czwartek, 28 marca 2024 r.
Herb Gminy Stare Czarnowo
Gmina
Stare Czarnowo
Logo Gminy Stare Czarnowo
  • Ścieżka połączy Stare Czarnowo z gminą Gryfino

    Ważna inwestycja rowerowa realizowana będzie w gminie Stare Czarnowo. Ścieżka rowerowa o długości 9 km połączy Stare Czarnowo, Glinną, Kartno, Żelisławiec i gminę Gryfino. Obecnie trwają prace projektowe.

    relacja
  • Miliony na termomodernizację szkoły w Kołbaczu

    Parę lat temu Gmina Stare Czarnowo wyremontowała i zaadaptowała na cele edukacyjne poddasze w Zespole Szkół w Kołbaczu. Dzięki pozyskanemu ostatnio dofinansowaniu ze środków unijnych, placówka przejdzie kolejną modernizację.

    relacja
  • Unijne dofinansowanie na remonty dróg

    Ulice Dębińska w Starym Czarnowie i Okrężna w Żelisławcu zostaną przebudowane. Umowę w tej sprawie podpisali wicemarszałek województwa Rafał Rosiński i wójt gminy Stare Czarnowo Marzena Grzywińska.

    relacja
  • Drogowe inwestycje w Dębinie i w Glinnej

    Pięć ważnych dróg w Dębinie i w Glinnej zostanie przebudowane. Samorząd gminny ze Starego Czarnowo pozyskał na te inwestycje blisko 3,5 mln zł z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.

    relacja
  • Wyjątkowe święto, wyjątkowych osób

    Tradycyjnie bardzo uroczyście obchodzony był w gminie Stare Czarnowo dzień seniora. W tym roku odbył się on w piątek, 10 listopada. Spotkanie miało miejsce w świetlicy wiejskiej w Starym Czarnowie. Uczestnikom zapewniona została moc atrakcji.

    relacja
  • Przebudowa głównej ulicy w Żelewie

    Ważna inwestycja drogowa rozpocznie się w przyszłym roku w Żelewie. Przebudowany zostanie 600-metrowy fragment ulicy Miedwiańskiej. Ponad 800 tys. zł wyniesie dofinansowanie z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.

    relacja

Wójt Gminy Stare Czarnowo ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy podinspektora w Referacie Inwestycji, Nieruchomości, Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska w Urzędzie Gminy Stare Czarnowo. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 16 sierpnia 2022 r. do godz. 11:00.

1. Wymagania niezbędne / konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:

  1. wykształcenie wyższe lub średnie,
  2. staż pracy minimum 3 lata dla kandydatów z wykształceniem średnim [rozumiany jako okres zatrudnienia, do którego zastosowanie mają przepisy kodeksu pracy (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, aktu powołania, mianowania, wyboru)] oraz bez stażu dla kandydatów z wykształceniem wyższym,
  3. w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego udokumentowana w sposób przewidziany ustawą o pracownikach samorządowych,
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  5. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwa skarbowe,
  6. korzystanie z pełni praw publicznych,
  7. prawo jazdy kat. B,
  8. nieposzlakowana opinia,
  9. znajomość pakietu MS Office,
  10. umiejętność interpretacji przepisów,
  11. umiejętność czytania rysunków technicznych i map.

2. Wymagania dodatkowe / pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:

  1. dokładność, spostrzegawczość, wyobraźnia przestrzenna, umiejętność powiązania realizowanych spraw ze sprawami realizowanymi w przeszłości,
  2. znajomość przepisów ustawy prawo budowlane.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. prowadzenie spraw z zakresu inwestycji i remontów, w tym:
  • analiza i ocena dokumentacji technicznej oraz uzyskanie stosownych zezwoleń związanych z prowadzonymi przez gminę oraz urząd inwestycjami i remontami,
  • realizacja i rozliczanie inwestycji gminnych,
  • prowadzenie dokumentacji inwestycji gminnych,
  • planowanie remontów, napraw i inwestycji dotyczących lokali stanowiących własność gminy,      
  • dokonywanie systematycznych przeglądów stanu technicznego gminnej infrastruktury technicznej, społecznej i transportowej,
  • nadzór nad konserwacją instalacji i sprawności technicznej urzędu,
  • koordynowanie współpracy z sołectwami i gminnymi jednostkami organizacyjnymi, w zakresie inwestycji.
  1. prowadzenie spraw z zakresu gospodarki komunalnej, w tym:
  • prowadzenie spraw związanych z dostawą mediów do obiektów gminnych.
  1. prowadzenie spraw z zakresu drogownictwa, w tym:
  • przygotowywanie planów budowy i remontów dróg gminnych,
  • nadzór nad budową i remontami dróg gminnych,
  • uzgadnianie dokumentacji technicznych dotyczących dróg gminnych.
  1. archiwizowanie dokumentów.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  1. umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  2. obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
  3. oświetlenie dzienne i sztuczne,
  4. stanowisko pracy usytuowane jest w budynku Urzędu Gminy Stare Czarnowo,
  5. kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientami Urzędu,
  6. praca o charakterze administracyjno-biurowym, wykonywana w pozycji siedzącej, wymuszonej, wyjazdy w teren.

5. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys [CV] z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, z podaniem danych umożliwiających kontakt z kandydatem [numer telefonu],
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, wg wzoru dostępnego na stronach www.bip.stareczarnowo.pl lub możliwego do pobrania w sekretariacie Urzędu Gminy Stare Czarnowo,
  4. oświadczenie o zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej dot. naboru na wolne stanowisko pracy (oryginał),
  5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych (oryginał),
  6. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (oryginał),
  7. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku (oryginał),
  8. oświadczenie o braku utraty nieposzlakowanej opinii (oryginał),
  9. kserokopie świadectw pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu lub inny dokument potwierdzający posiadane doświadczenie zawodowe, potwierdzające minimalny staż pracy na określonym stanowisku dla kandydatów z wykształceniem średnim,
  10. kserokopie świadectw dla kandydatów z wykształceniem wyższym [jeżeli kandydat takie posiada],
  11. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  12. kopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  13. referencje z dotychczasowych miejsc pracy [jeżeli kandydat takie posiada],
  14. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).

6. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV, muszą zostać własnoręcznie podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy i załączonych dokumentów dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w trybie art. 6 ust.1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 ze zm.)”.

7. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wynosi mniej niż 6%.

8. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Stare Czarnowo, ul. Św. Floriana 10, pokój nr 13 lub drogą pocztową na adres Urząd Gminy Stare Czarnowo, ul. Św. Floriana 10, 74-106 Stare Czarnowo, z dopiskiem: „Dotyczy naboru nr 1/2022”, w terminie do dnia 16 sierpnia 2022 r. do godz. 11:00.

9. Za termin złożenia dokumentów aplikacyjnych przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do Urzędu Gminy Stare Czarnowo.

10. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Stare Czarnowo po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

11. Po dokonaniu wstępnej analizy dokumentów pod względem formalnym, kandydaci, którzy zakwalifikują się do dalszego etapu naboru zostaną poinformowani telefonicznie o dalszej procedurze postępowania kwalifikacyjnego.

12. Administratorem danych osobowych osób fizycznych - kandydatów uczestniczących w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Stare Czarnowo, jest Wójt Gminy Stare Czarnowo. Dokładne informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie Gminy Stare Czarnowo pod adresem https://stareczarnowo.pl/strona/menu/56_ochrona_danych_osobowych.

13. Dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 18.01.2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych- tj. przez okres 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji.

14. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.stareczarnowo.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Stare Czarnowo (ul. Św. Floriana 10).


Załączniki:

 

  • FIO 2023-2024
  • BIP
  • ePUAP2
  • obywatel.gov.pl
  • CEIDG
  • LGD WIR
  • ZGDO
  • mapa gminy
  • plany miejscowe
  • obszary chronione
  • Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków
  • Czyste Powietrze
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Cmentarz w Starym Czarnowie
  • Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych
  • Cyfrowa Gmina
  • RFIL
  • Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg
Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Nie pokazuj więcej tego powiadomienia