Wójt Gminy Stare Czarnowo ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: podinspektor w Referacie Organizacyjnym, Spraw Obywatelskich, Promocji i Oświaty w Urzędzie Gminy Stare Czarnowo.
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe lub średnie,
- staż pracy minimum 3 lata dla kandydatów z wykształceniem średnim oraz bez stażu dla kandydatów z wykształceniem wyższym,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- nieposzlakowana opinia,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwa skarbowe,
- prawo jazdy kat. B,
- umiejętność płynnego wyrażania się na piśmie i doskonała znajomość zasad języka polskiego.
- Wymagania dodatkowe:
- umiejętności organizacyjne i działania pod presją czasu,
- odpowiedzialność, kreatywność, komunikatywność, inicjatywa,
- umiejętność pracy w zespole oraz z partnerami społeczno-gospodarczymi,
- mile widziane doświadczenie w zakresie administrowania systemów informatycznych.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie spraw z zakresu funduszu sołeckiego, w tym:
- współpraca i koordynowanie z sołectwami prawidłowego przebiegu prac w ramach funduszu sołeckiego,
- informowanie sołtysów i mieszkańców gminy o możliwościach skorzystania ze środków zewnętrznych.
- prowadzenie spraw z zakresu turystyki, rekreacji i sportu, w tym:
- przygotowywanie spraw związanych z realizacją zadań gminy w zakresie turystyki, rekreacji i sportu,
- inicjowanie i kreowanie w gminie działań społecznych i gospodarczych na rzecz rozwoju turystyki, rekreacji i sportu,
- podejmowanie działań promujących sport oraz organizacja i współudział w organizowaniu imprez sportowych z udziałem gminy,
- wspieranie upowszechniania kultury fizycznej wśród osób niepełnosprawnych oraz inicjowanie działań mających na celu przystosowanie obiektów sportowych dla tychże osób,
- prowadzenie spraw związanych z technicznym utrzymaniem placówek sportowych i terenów rekreacyjnych, w tym placów zabaw.
- prowadzenie spraw związanych z promocją, w tym:
- kreowanie wizerunku gminy, w szczególności poprzez wykorzystanie różnych mediów i narzędzi promocji,
- opracowywanie materiałów promocyjnych i graficznych promujących gminę,
- aktywny udział podczas organizowanych działań promocyjnych gminy,
- koordynowanie współpracy gminy z innymi jednostkami samorządowymi oraz z partnerami zagranicznymi.
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
- oświetlenie dzienne i sztuczne,
- stanowisko pracy usytuowane jest w budynku Urzędu Gminy Stare Czarnowo,
- kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientami Urzędu,
- praca o charakterze administracyjno-biurowym, wykonywana w pozycji siedzącej, wymuszonej, wyjazdy w teren.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys [CV] z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, z podaniem danych umożliwiających kontakt z kandydatem [numer telefonu],
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, wg wzoru dostępnego na stronach www.bip.stareczarnowo.pl lub możliwego do pobrania w sekretariacie Urzędu Gminy Stare Czarnowo,
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- kserokopia prawa jazdy,
- referencje z dotychczasowych miejsc pracy [jeżeli kandydat takie posiada],
- oświadczenie o zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej dot. naboru na wolne stanowisko pracy (oryginał),
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych (oryginał),
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (oryginał),
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku (oryginał),
- oświadczenie o braku utraty nieposzlakowanej opinii (oryginał),
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).
- Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV, powinny być własnoręcznie podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy i załączonych dokumentów dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w trybie art. 6 ust.1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) (Dz. U.UE. z 2016 r., L 119, poz. 1)”.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wynosi mniej niż 6%.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Stare Czarnowo, ul. Św. Floriana 10, pokój nr 13 lub drogą pocztową na adres Urząd Gminy Stare Czarnowo, ul. Św. Floriana 10, 74-106 Stare Czarnowo, z dopiskiem: „Dotyczy naboru nr 1/2020”, w terminie do dnia 27 stycznia 2020 r. do godz. 11:00.
- Za termin złożenia dokumentów aplikacyjnych przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do Urzędu Gminy Stare Czarnowo.
- Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Stare Czarnowo po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Po dokonaniu wstępnej analizy dokumentów pod względem formalnym, kandydaci, którzy zakwalifikują się do dalszego etapu naboru zostaną poinformowani telefonicznie o dalszej procedurze postępowania kwalifikacyjnego.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.stareczarnowo.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Stare Czarnowo (ul. Św. Floriana 10).